Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

1) nekrofilní sadismus je mezi ženami extrémně vzácný, proto se s takovými nepočítá

2) míchat sexuální devianty různého pohlaví dohromady vůbec není dobrý nápad

Takže nic pro gender, jen obyčejná praxe

1 0
možnosti
MB

Já nemám Komunisty rád - důvodů je mnoho. Pak by mne ale opravdu nikdy nenapadlo - jak aktuální obsah bude mít dnes - Soubor všelikých cedulek ! - "Úcta ke stáří + Děti, uvolněte místo starším, Mladistvým a podnapilým nenaléváme", ap. Tenkráte jsem to považoval za kravinu, protože jde o samozřejmost. Dnes o pokroku rozhodují neziskové organizace, vězeň je klient, nastupují otázky genderové vyváženosti. Vypadá to tak, že i přes svůj věk - Jsem stále nevyvážený ! .... :-)

2 0
možnosti
PV

P60a97v83e92l 44V37é21b21r

13. 3. 2017 14:01

Já si myslím, že ti genderoví šílenci se rozhodně neozvou ve stylu "proč nemyslíte na nekrofilní sadistku". Je to, alespoň podle mě, proto, že nekrofilní sadista je veskrze negativní označení a to je v myslích těchto poťápanců vyhrazeno výhradně mužům. Cílem genderu není totiž zajistit rovnost pohlaví, ale ve stylu Sexmise potlačit muže, jimi pokládané za podřadný odpad evoluce.

3 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1001x
Advokacie, sport, ekonomika, společnost, politika. Částečně profesně, částečně osobně. Vždy ale konzervativně a racionálně. Dnešní pseudoliberální, iracionální, pirátský pohled na svět tady moc plusových bodů nenasbírá.

Seznam rubrik